Ruilen, retour & klachten
ls je bestelling niet aan je wensen voldoet, kan deze geretourneerd worden.
- Meldt binnen minimaal 14 dagen je retour aan door een e-mail te sturen naar info@bymarah.nl en vermeld in de e-mail het volgende:
- Naam
- Ordernummer
- Om welke producten het gaat
- Reden van retour
- Zodra wij je e-mail hebben ontvangen sturen wij een bevestiging per e-mail. Na dit bericht heb je 14 dagen de tijd om het daadwerkelijk te retourneren. De kunt de producten retoursturen naar:
by Marah Boutique
Violierstraat 15
2906 EJ Capelle aan den IJssel
- De terugbetaling ontvang je binnen 14 dagen na retourzending.
LET OP:
- De kosten van de retourzending zijn voor rekening van de klant.
- Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is
Retourneren is op eigen risico. By Marah Boutique is niet aansprakelijk voor het kwijtraken pakketjes.
Klachten:
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bymarah.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”